از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

متاسفم

تو رو خدا بعضیا رو ببین ... 

چه رویی دارن که بعد کلی گند کاری و سوتی دادن .... 

تازه خشکی بالا نمیارن و به بقیه تهمت می زنن.... 

بابا .. عاشقی راه و رسم داره .. 

کار هر دست و صورت نشسته ای نیست که ..... 

... 

از خواب پا نشده ادعای عاشقی نکن ... 

متاسفم برای خودم.. 

متاسفم برای احساسم ... 

متاسفم برای همه وقتایی که هدر دادم... 

نظرات 3 + ارسال نظر
لادن دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:03 http://ladannotes.blogfa.com

متاسفم برای احساسی که احساسمون نمی کنه...
متاسفم برای قلبی که برامون نمی تپه...
متاسفم برای عشقی که عاشقمون نیست...
و
خوشحالم برای تنهایی هامون...
برای اشکی که در این راه خشک شد...
لیاقت عشق بالاتر از دوست داشتن تو این راهه...
خوشحال باش...
خوشحالم که لیاقت همه تنهایی هامون بالاتر از این حرف هاست!!
ممنون که سر زدی

منم ممنونم
امیدوارم اونایی که باعث این تنهایی ها می شن بفهمن

الهه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:41

چرا گله می کنی وقتی نمی دونی دارم از شدت گریه میمیرم اینجا.....

الهه جان
من نمی دونم چت شده
دلتنگ بابکی یا چیز دیگه ای ناراحت کرده
من دیروز واقعیت های وحشتناکی از مثلا دوستم فهمیدم که فکر می کنم برای همیشه از دوستی کردن با آدمایی که نمیشناسمشون خودداری کنم.کسی که برا من معشوق بود و مثل بابک تو نزدیک تر از ازون به من وجود نداشت تو زرد در آمد .
بهت گفته بودم مشکوکه . آخرشم سوتی داد.کسایی اون لو دادن که اونا هم ازش رو دست خورده بودند و با دروغای اون سرکار رفته بودند
خواست خدا بود که شناختیمش و دستش رو شد.
واقعا وقتی نوشتم متاسفم ؛ ‌برای همه دوستیهای الکی متاسف شدم .
دیگه نمی خوام همچین کلاه گشادی سرم بره و کسی با احساساتم بازی کنه .
منظورم خدای نکرده تو نیستی من با همه احتیاط خواهم کرد.
امیدوارم مشکلات تو هم حل بشه .
به هر حال نمی دونم چرا ناراحتی ولی برات دعا می کنم.
اگه کاری هم از دستم بر میاد برات انجام خواهم داد.
ممنون

درویش سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:20

سلام خوبی دادش دمت گرم واقعا باهات حال کردم ولی جالبه هنوز داره دروغ میگگه قسم میخوره تو برادرش بودی اون داشت عقده یکی دیگه را سرمون خالی میکرد مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد