از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

از همه چی و همه جا

هر چی رو که فکر می کنم جالبه می نویسم هر کی دوست نداره نخونه انتقاد کردن کار منه اگه خوشتون نمیاد مشکل من نیست

سردر گم

 

 

یکی داشت و یکی نداشت

اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من !

یکی خواست و یکی نخواست

اونی که خواست تو بودی و اونیکه بی تو بودن رو نخواست من!

یکی آورد و یکی نمیاورد

اونی که اورد تو بودی و اونی که به جز تو به هیچکس ایمان نمیاورد من!

یکی موند و یکی نموند

اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من!

یکی رفت و یکی نرفت

اونی که رفت تو بودی و اونی که بخاطر تو ؛ تو قلب هیچکی نرفت من!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد